1. De nu pot să aplic codul de reducere (abonare) ?
Pentru aplicarea codurilor de reducere sau vouchere avem la dispoziție două câmpuri de introducere :
Câmpul 1 – este pentru Codul Promo rezultat din urma abonării la newsletter și pentru Coduri Promo de reducere în timpul promoțiilor de pe site.

Câmpul 2 – este pentru Voucher cadou; voucher cadou rezultat din urma concursurilor organizate pe pagina Crazy Kids și voucher cadou rezultat din categoria ”Dăruiește Voucher” de pe site-ul nostru, aici >>

2. Am efectuat o comandă peste 250 lei și trebuie să plătesc taxă pentru transport, de ce ?
Pentru a beneficia de transport gratuit la comenzi peste 250 lei, este necesar să dețineți un cont pe site-ul nostru și să efectuați comandă prin acest cont.
Înregistrare cont, aici >>
3. Dețin un cont pe site, am efectuat o comandă peste 250 lei și totuși trebuie să plătesc taxă de transport. De ce ?
De multe ori, clienții își crează un cont pe site, iar imediat după crearea acestui cont, dânșii efectuează o comandă. Este necesar să luați în calcul faptul că, imediat după crearea contului Dvs nu sunteți logat în cont automat. Este necesar prima dată să intrați pe e-mail, să apăsați pe link-ul de confirmare, iar mai apoi să intrați pe site-ul nostru și să vă introduceți adresa de email și parola contului nou creat, iar mai apoi să efectuați o comandă. Astfel comanda pe care o veți efectua va fi efectuată prin cont și veți beneficia de transport gratuit la comandarea produselor de peste 250 lei.
4. Peste cât timp va ajunge coletul în posesia mea ?
Termenul de livrare a produselor comandate este :
-Orașul București : 1-2 zile lucrătoare;
-Alte orașe mari : între 2 și 5 zile lucrătoare;
-Comune/sate : până la 7 zile lucrătoare;
Coletele sunt expediate cu :
-Pentru București – Econt Express, Fan Curier
-Alte orașe/localități : Fan Curier
Crazy Kids nu este responsabil pentru coletele ce nu se încadrează în graficul de mai sus, nici pentru întârzierea lor. În cazul întârzierilor, vă rugăm accesați website-ul https://www.fancourier.ro/ anume, AWB TRACKING; acolo puteți verifica starea și locația coletului Dvs.
Mai multe detalii despre Livrare și Plată puteți vedea în Termenii și Condițiile Generale pe site-ul nostru, aici >>
5.Pot efectua comenzi prin telefon sau chat ?
Pentru noi, este importantă prevenirea unor eventuale greșeli, la fel și corectitudinea. De aceea, considerăm că este esențial ca fiecare comandă să fie efectuată prin site-ul nostru. Informația trebuie introdusă de către client. Experianța noastră în domeniu, a dovedit faptul că de cele mai dese ori, comenzile ”problematice” erau cele efectuate prin intermediul telefonului sau chat-ului. Din cauza acestor lucruri NU acceptăm comenzi telefonice sau prin chat. Vă putem orienta și/sau ajuta cu mare drag să efectuați o comandă de unul singur pe site-ul nostru.
6. Cum aflu că plasarea comenzii s-a efectuat cu succes ?
Pentru a afla acest lucru, este necesar să vă verificați e-mailul. Acolo veți primi toate detalii necesare, veți putea vizualiza din nou produsele comandate, prețul și detaliile de livrare. În cazul în care nu ați primit un astfel de e-mail, înseamnă că plasarea comenzii nu s-a efectuat cu succes.
De asemenea, la scurt timp după efectuarea unei comenzi cu succes, pe lângă e-mailul pe care îl veți primi de la Crazy Kids, Crazy Kids contactează telefonic Clientul – pentru a își confirma comanda efectuată.Vă rugăm să luați în considerare faptul că pachetul nu va fi înmânat firmei de Curierat până ce comanda nu va fi confirmată telefonic.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați Termenii și Condițiile Generale, Categorie Livrare și Plată, aici >>
7. Am achiziționat un produs la reducere dar este defect. Produsul cu care doresc să schimb produsul defect, va fi tot la aceeași reducere ?
Da, în cazul unui defect, produsul nou ales va fi la aceeași reducere. Este necesar că noul produs ales să facă parte din același brand. Puteți alege și un alt brand, numai cu condiția că brand-ul ales a fost și el la promoție, în aceeași perioadă cu produsul defect. De exemplu, promoții de Black Friday, Sărbători, etc.
8. Produsele sunt mai ieftine în magazinele staționare/reale ?
Nu. Brand-urile pe care le punem la dispoziție pe site-ul nostru au aceleași prețuri peste tot, chiar și în magazinele reale sau site-uri. În cazul în care veți găsi aceleași produse în altă parte la prețuri mai mici, asigurați-vă că produsele sunt sau nu originale.
9. În ce interval pot returna și schimba produse.
Termenul de Schimb și Retur este de 14 zile de la data cumpărării. Mai multe detalii despre acest lucru puteți găsi în Termenii și Condițiile Generale, aici >>
10. Nu sunt mulțumit/ă de serviciile oferite și/sau de produsele achiziționate. Cum pot primi banii înapoi ? /
În primul rând, este necesar să luați legătura cu un Operator Crazy Kids, să-l informați despre situație, iar mai apoi este necesar să completați un formular de returnare ( operatorul nostru vă va ghida) iar mai apoi să trimiteți acest formular pe e-mailul nostru. După ce ați efectuat aceste două lucruri, nu mai rămâne decât să trimiteți bunurile achiziționate către magazinul nostru.
După ce coletul trimis de Dvs va ajunge în posesia noastră. Veți fi contactat/ă telefonic, iar procedurile de restituire a sumei vor începe. www.crazy-kids.ro este obligat să restituie valoarea articolelor comandate de către client nu mai târziu de 30 de zile. Restituirea sumei se efectuează prin TransferWise. Ce este TransferWise, aici >> puteți vedea.
11. Dimensiunile din Tabelul de Mărimi sunt adevărate?
Dimensiunile din Tabelul de Mărimi sunt orientative. În acest tabel se află mărimi standarde. Fiecare model și brand în parte diferă. Este necesar să luați la cunoștință faptul că ”Înălțimea” specificată în Tabel este înălțimea copilului și nu a hainei.
Termeni și Condiții de Utilizare :
Al. 15 (3) Crazy Kids nu este responsabil de o diferență de mărime de până la 2 cm. Mai multe detalii, aici >>
12.Sunt persoana juridică, pot să comand ?
Da, puteți comanda. Este necesar să introduceți informația necesară legată de firma Dvs în câmpul ”Comentariu” înainte să efectuați comanda.
13. Pot să aleg când să fie trimise produsele din magazin către mine ?
Da, puteți. Însă nu mai mult de 7 zile de la data efectuării comenzii. Produsele pe care le punem la dispoziție sunt atractive și strârnesc mult interes. De multe ori s-a întâmplat să punem produse de o parte pentru o perioadă mai lungă decât 7 zile, iar mai apoi, clienții renunțau. De aceea, dorim să găsim o cale de mijloc care să fie în interesul ambelor părți. Noi ne angajăm să punem produsele voastre de o parte și ne bazăm pe corectitudinea Dvs.