REFUZUL CONTRACTULUI ȘI ÎNLOCUIREA
Al 12. (1) Utilizatorul are dreptul de a refuza contractul fără a menționa un motiv, fără să suporte despăgubiri sau sancțiuni în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către Utilizator sau de către o terță parte.
(2) Pentru a-și exercita dreptul în virtutea acestei clauze, Utilizatorul trebuie să notifice în mod clar Crazy Kids de decizia sa de a se retrage din contract prin identificarea bunurilor pe care dorește să le restituie furnizând toate detaliile comenzii și livrării făcute, incluzând dar fără a se limita la nu numai: conținutul și valoarea ordinului, detaliile persoanei care a făcut comanda, detaliile persoanei care a acceptat livrarea și data livrării.
(3) „Crazy Kids“ publică pe site un formular de exercitare a dreptului de - Refuzare a Contractului.
(4) Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Crazy Kids oferă Utilizatorului opțiunea de a completa și trimite pe cale electronică prin intermediul site-ului formularul standard de retragere. În acest caz, Crazy Kids confirmă imediat Utilizatorului că a primit formularul.
După ce Utilizatorul completează formularul și notifică pe Crazy Kids, Crazy Kids va solicita firma de curierat parteneră să meargă la adresa Utilizatorului pentru a ridica articolele ce trebuiesc schimbate sau returnate.
(5) Utilizatorul este obligat să restituie bunurile achiziționate, utilizatorul fiind obligat să restituie bunurile pe cheltuiala proprie, împreună cu chitanța de numerar și factura, dacă este cazul, și să le transmită celor de la Crazy Kids sau unei persoane autorizate de acesta în termen de 14 zile de la data la care utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere.
În cazul unui schimb și retur, Utilizatorul suportă taxa transportului atât dus cât și întors.
Taxa transportului dus este fixată și este în valoare de 25 lei.
În cazul în care Clientul dorește să întoarcă un produs și solicită restituirea sumei, Clientul va suporta doar taxa de transport Dus, care îi va fi extrasă din suma care necesită restituită.
(6) În cazul unui retur, produsele trebuie să fie în ambalajul original, fără urme de utilizare sau alte perturbări ale aspectului comercial.
(7) „Crazy Kids“ are dreptul de a amâna rambursarea până când produsele returnate de către Utilizator nu ajung la sediul firmei, sau până se furnizează o dovadă clară că bunurile respective au fost trimise către Crazy Kids.
(8) În cazul în care Utilizatorul nu își îndeplinește obligația conform paragrafului 5, fără a notifica Crazy Kids despre întârziere și fără a furniza un motiv valid în acest sens, se consideră că și-a retras declarația de retragere.
(9) Atunci când Crazy Kids a suportat costuri și utilizatorul renunță la contract, "Crazy Kids" are dreptul de a păstra valoarea corespunzătoare a costurilor sau de a solicita plata acestora.
Al. 13. (1) Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract dacă obiectivul este:
1. livrarea de bunuri personalizate pentru utilizator sau în funcție de cerințele individuale ale acestuia ;
2. pentru livrarea de bunuri care, prin natura lor, se pot deteriora sau au un termen de valabilitate
3. pentru furnizarea de bunuri sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă sau de protecție a sănătății;
4. Consumatorul nu are dreptul să facă cereri pentru înlocuirea și rambursarea sumei plătite pentru produse cosmetice, lenjerie intimă, dresuri (ciorapi cu chilot) și șosete.
Al. 14. „Crazy Kids” rambursează utilizatorului prețul plătit pentru bunurile returnate.Suma se va restitui în termen de 14 zile în contul bancar menționat de către Utilizator.
GARANȚII ȘI RECLAMAȚII
Al. 15. (1) Consumatorul are dreptul la o pretenție pentru orice neconformitate a mărfurilor cu cea convenită / ordonată atunci când au fost găsite neconcordanțe cu contractul de vânzare după livrare.
(2) "Crazy Kids" nu este responsabil pentru diferența de culoare datorită diferenței naturale de reproducere a culorilor de la diferite modele de monitor.
(3) "Crazy Kids" nu este responsabil pentru o diferență de mărime de până la 2 cm.
(4) „Crazy Kids "nu este responsabil pentru uzura naturală a bunurilor.
Al. 16. Orice neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare, care are loc în termen de 6 luni de la livrarea mărfurilor, se consideră a exista în momentul livrării, cu excepția cazului în care se demonstrează că neconformitatea se datorează naturii bunului sau naturii mărfurilor incoerență.
Al. 17. Consumatorul nu poate contesta conformitatea bunurilor de consum cu contractul de vânzare atunci când, la momentul încheierii contractului, a știut sau nu ar fi putut să nu cunoască nerespectarea;
Al. 18. (1) Utilizatorul are dreptul de a depune o reclamație pentru produsele achiziționate, indiferent dacă producătorul sau comerciantul a acordat garanție
(2) Atunci când se îndeplinește reclamația prin schimbarea unor produse cu altele, „Crazy Kids“ va păstra garanția inițială pentru Utilizator.
Al. 19. (1) Prin depunerea unei astfel de reclamații, Utilizatorul poate solicta rambursarea sumei plătite, înclocuirea mărufurilor cu altele sau retragereadin preț.La revendicarea mărfurilor, consumatorul poate solicita rambursarea sumei plătite, înlocuirea mărfurilor cu altul, care corespunde cu cel convenit sau retragerea din preț.
(2) Reclamația se efectuează verbal, telefonic prin înștiințarea unui personal de la Crazy Kids, sau în scirs pe emai-ul afișat pe site, sau prin Formularul atașat pe site,care va fi trimis prin poșta la adresa menționată pe site.
(3). În momentul depunerii reclamaţiei,Utilizatorul este obligat să specifice motivul reclamaţiei şi modul în care ar dori să fie rezolvată această reclamaţie, cât şi pretenţia sumei, adresă, telefon şi e-mail.
(4) În momentul adăugării reclamaţiei, Utilizatorul este obligat să adauge şi documentul privind această reclamaţie, şi anume :
1. bon fiscal sau factură;
2. protocl, acte sau alte documente care dovedesc neconcordanţa produsului cumpărat cu cel comandat
3. alte documente care dovedesc motivul reclamaţiei .
Al. 20. (1) Bunurile consumatorului pot fi recuperate în termen de doi ani de la livrarea mărfurilor, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea neconformității cu data convenită și după data expirării.
(2). Termenul de garanţie se opreşte în perioada alocată pentru încercarea de a se ajunge la un acord între Vânzător şi Cumpărător pentru cu scopul soluţionării reclamaţiei.
(3) Dacă “Crazy Kids“ a oferit garanţie unui produs iar termenul de garanţie este mai mare decât timpul alocat pentru reclamaţie, în baza Al.1, atunci reclamaţia se poate depune până la expirarea garanţiei comerciale.
Al. 21. (1) „Crazy Kids“ menţine un registru cu toate cererile de reclamaţii. Utilizatorul primeşte un document la adresa specificată de către el, în care este subliniat numărul reclamaţiei din registrul cu reclamaţii, cât şi timpul produsului.
(2) Atunci când „Crazy Kids“ rezolvă reclamaţia, firma va emite act în dublu exemplar şi va furniza obligatoriu un exemplar.
Al. 22. (1) În cazul în care bunurile nu au fost raportate şi după expirarea termenului stabilit în paragraful precedent, Utilizatorul are dreptul de a resilia contractul, iar suma să-i fie rambursată.
(2) Sau să ceară o reducere de preţ , bunurilor de consum confort art.114 din CPA. Reparearea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare cumpărare este gratuită pentru Utilizator.
(3) El nu este obligat să plătească taxe pentru transport, pentru expedierea produsului, pentru materiale de schimb sau costuri pentru repararea bunurilor.
Al. 23. (1) În cazul în care Cosumatorul nu este mulţumit de solicitarea reclamaţiei, el are dreptul să aleagă una dintre următoarele opţiuni:
1. anularea contractului şi rambursarea sumei plătite de acesta;
2. reducerea preţului.
(2) Consumatorul nu poate solicita rambursarea sumei plătite sau reducerea preţului bunului atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu unul nou sau să repare mărfurile în termen de o lună de la depunerea reclamaţiei din partea consumatorului.
(3) Comerciantul este obligat să soluţioneze o cerere de anulare a contractului şi să ramburseze suma plătită de consumator atunci când reclamaţia este făcută şi soluţionată de trei ori prin repararea aceluiaşi produs în perioada de garanţie şi există o neconformitate ulterioară a bunurilor cu contractul de vânzare.
(4) Utilizatorul nu poate să pretindă desfacerea contractului, dacă neconformitatea bunurilor de consum cu contractul este necorespunzătoare.
(5) Consumatorul nu are dreptul să facă cereri pentru înlocuirea și rambursarea sumei plătite pentru produse cosmetice, lenjerie intimă, dresuri (ciorapi cu chilot) și șosete.
www.crazy-kids.ro este obligat să restituie valoarea articolelor comandate de către client nu mai târziu de 30 de zile începând de la data în care clientul şi-a exercitat dreptul sau refuzul din contractul confirm art.55. Al6. Din Legea privind protecţia consumatorului.
Suma se returnează prin Transfer bancar sau TransferWise.
- Ce este Transfer Wise? Acest lucru se realizează prin sistemul online de transfer www.transferwise.com. Pentru a vă putea restitui banii, vom avea nevoie de numele şi prenumele Dvs ( titular sau cont bancar ) şi e-mail. Pentru a putea intra în posesia banilor, este necesar să răspundeţi e-mail-ului pe care l-aţi primit de la www.transferwise.com. Prin intermediul acelui e-mail trebuie să introduceţi contul Dvs. bancar (IBAN) în RON, iar mai apoi,în acest cont bancar vă va fi transferată suma. Suma se poate transfera şi în card.
Vedeţi în imaginile de mai jos ce trebuie să faceţi pas cu pas atunci când veţi primi e-mail :